U zoekt op {{ keyword }}:

Sociaal Jaarverslag 2016

Voor Huis voor de Sport Limburg was 2016 een mooi en uitdagend jaar. Met veel plezier en enthousiasme hebben wij ons ingezet om Limburg sportiever, gezonder en leefbaarder te maken. Dit willen wij graag met jou delen. Daarom hebben we een Sociaal Jaarverslag over 2016 opgesteld, waarin we verschillende projecten uitlichten en onze partners aan het woord laten om iets te vertellen over de rol en bijdrage van Huis voor de Sport.

Lees bijvoorbeeld het interview over Open Club Limburg, waarin Cor Vulders vertelt hoe de Open Club mentaliteit de verenigingen van Open Club Beesel vooruit gebracht heeft. Of het verslag van het project Jongeren Op Gezond Gewicht door Fons Bovens. Ger Koopmans, gedeputeerde Provincie Limburg, gaat in op de noodzaak van verschillende sporttakplatformen om de breedtesport in Limburg te ondersteunen. Een goed voorbeeld hiervan is Limburg Cycling.

We denken dat we een interessant verslag hebben opgesteld en hopen dat je er veel leesplezier aan beleeft. Het Sociaal Jaarverslag is in website-vorm te vinden op: http://sociaaljaarverslag2016.hvdsl.nl/. Liever offline lezen? Dat kan! Stuur dan een e-mail naar info@huisvoordesport.org.

Auteur: Joris Baur - Adviseur Sport en Bewegen

Klik hier voor mijn volledige profiel

Joris Baur - Adviseur Sport en Bewegen neem gelijk contact met mij op VIA:

mail: j.baur@huisvoordesport.org

WILT U FACTS & FIGURES OVER
SPORT EN BEWEGEN IN LIMBURG?

WIJ HEBBEN ALLES VOOR U OP EEN RIJTJE GEZET.

zie alle facts

PARTNERS